Sport Yacht 465 Cabin

dodane: 03 marca 2010 przez: jachty



Sport Yacht 465 Cabin

Łódź motorowa Sport Yacht 465 Cabin

Sport Yacht 465 Cabin - dane techniczne

długość całkowita (cm)465cm
szerokość całkowita (cm)175cm
waga bez silnika380kg
liczba osób4
max. moc silnika50KM

Stocznie produkujące ten jacht:

6 Komentarze

  1. Wojtek napisał(a):

    Dzień dobry.
    Zastanawiam się nad różnicami w specyfikacjach technicznych, dotyczacych zainstalowania maksymalnej mocy silnika do modeli Sport Yacht. Posiadam obecnie już drugą łódź ze stajni sport yacht;), obecnie jest to style 410. Przy jej zakupie, w czerwcu 2008 roku, podana moc maksymalna silnika wynosiła 25 KW, obecnie na stronie firmy mówi sie o 20 KM. Pytanie brzmi, zmieniła się technologia czy jest inny powód? Zastanawiam sie obecnie nad Cabin 465 ale jeszcze nie wiem czy sie zdecyduję na ten model. W posiadanych dotychczas łodziach ze Sport Yachtu występowały małe niedoróbki. Oczywiście nie było problemu, ponieważ właściciel zawsze chętny do poprawek, ale odległość do Białegostoku wykluczała takie przejażdżki reklamacyjne.
    Obecnie myśle nad kolejną zamianą na Cabin 465 ale aktualna cena i wyposażenie kłóci sie trochę z obecna ofertą na rynku. Pozdrawiam
    Wojtek

  2. emil napisał(a):

    Witam,
    rowniez jestem posiadaczem lodzi 410
    sugerowana max moc slinika na mojej tabliczce znamowionowej wynosi 25kW … ale jest to duza przesada….
    Na pawęży wisi u mnie 15 konna Honda i szczerze powiedziawszy, według mnie to jest max jaki można zamontować do tej łodzi.

    Co do twojego pytania, to myślę że powodem zmiany maksymalnej dopuszczalnej mocy silnika były sygnały od użytkowników. Łódź przy płynięciu w ślizgu zachowuje się mało stabilnie, nie chce nawet myśleć jak by pływała przy tych maksymalnych 30KM (chyba nawet 33KM ;) ).

    Piszesz o niedoróbkach które właściciel naprawiał….
    Ja co prawda niczego nie zgłaszałem, ale jeśli pomyślę, że paweż jest wzmocnoina w ten sam sposób co ławka to życzę dużo szczęścia włascicielowi, który założy do łodzi rekomendowany przez stocznię silnik. (ławka po 3 sezonach odpadła, okazało się że była wzmocniona płytą wiórową, która zawilgotniała i puchła…puchła… aż w końcu ławka odpadła, później wyszło jeszcze że zamontowano ją na wkręty do płyt karton-gips. wkręty oczywiście zardzewiały … po co używać wkretów ze stali nierdzewnej ???)

    Według mnie powinieneś zastanowić się nad sprawdzoną konstrukcją np. Cortina 480 http://jachty-motorowe.pl/delphia-yachts-cortina-480-cabin i zapomieć o 465 ze Sport yachtu (ja NAPEWNO nic tam już nie kupię)

    pozdrawiam
    emil

  3. Waldek napisał(a):

    Używam Styla 410 z 25 KM Mercurym. Jest rewelacyjna. Ślizga sie przy 4 osobach. W zeszłym roku pływałem nia po zatoce z rodziną (Hel). Bardzo stabilna nawet na dużej fali. Odpowiedniki Styla to wydatek ponad 10 tys zł. Nie zauwazyłem jakiś nadzwyczajnych niedoróbek, uważam, że jest to super wyporna łódź o niezbyt dużej wadze. Jest stabilna zarówno w prowadzeniu jak i przechyłach. Prawde mówiąc, polecam.

  4. Radek napisał(a):

    Witam, ja również kupiłem w tej stoczni w 2009 roku łódź, tylko trochę mniejszą – malibu 360.
    Pozbyłem się jej rok później. Pływałem nią może 10 razy i tak, w pierwszym jedynym sezonie popękał żelkot,a na rogach kadłuba pojawiły sie odpryski żelkotu, na spodzie dziobu wyszczerbił się żelkot, to wszystko naprawili na gwarancji, ale jak naprawili… Po porostu zakleili mi te odpryski jak dziecko plasteliną a przypolerowanie wyglądało jakby ktoś poprostu to porysował. Łódź od samego początku wyglądała jak używana, gdyż boki kadłuba były pofalowane i nierówno położone, do tego niedomalowane wnętrze, przez które przeswitywały szarości, uginająca się i trzeszcząca cienka podłoga,dopełniły żenującego wygladu tej nowej łodzi. Dokupiłem do nie wiosła ale podczas wiosłowania łódź z dwoma lub trzema pasażerami była tak pochylona na dziób, że pływało się nią dziwacznie dziobem do dołu…, a na moim nowym silniu suzuki 6KM łódź mocno brodziła dziobem zwłaszcza przy 3 osobach (dopuszczalne są 4) po prostu woda przlewała się bezpośrednią pod linią łączenia skorup czyli jakies 15 cm do rantu łodzi, wyglądało to tak, że jakby ktoś się do nas dosiadł to łodź poprostu by się zatopiła.Nie ma mowy o wędkowaniu na stojąco, ponieważ mozna sie wywalić, łódź siebuja na wszystkie strony. Producent przez telefon zapewaniał mnie, że łódź śmiga z 15km silnikiem i spokojnie radzi sobie na metrowej fali. Ja osobiście pływając z bratem mieliśmy czasami wrażenie że na fali powstałej po przepływających motorowkach my sie po prostu wywalimy, łódź jest niestabilna, a siedząc na jej boku, można sie nią po prostu nakryć. Jak dla mnie, ktoś kto pisze, że świetny stosunek ceny do jakości to jest chory na umyśle, ponieważ łódź nowa i tak wygląda jak używana, a nawet jak tak nie wygląda to po jednym sezonie będzie tak wyglądała. Potwierdzam jak mój przedmówca, że u mnie zastosowano również wkręty rdzewne, które zardzewiały w pierwszym i jedynym moim sezonie. Podsumowując, zakup łodzi ze stoczni sport yacht to sa wyrzucone pieniądze, a takie naprawy pogwarancyjne jakie proponują mogą sobie w sadzić w du…ę. Łódź pływa beznadziejnie, jest niestabilna i mało wyporna względem podanych danych producenta. Lepiej kupić używaną łódź dobrej firmy lub droższą nową dobrego producenta niż zawracać sobie głowę tym badziewiem. Gdyby jednak znalazł sie ktoś kto tutaj napisze, że on ma taką łódź i jest nią zachwycony to albo w du..pie byl i gów…o widział albo jest pracownikiem firmy sport yacht i tylko ściemnia, że taka łódź ma, hahah albo po prostu chcę tą łódź właśnie sprzedać i stara się podtrzymać dobra opinię o tych łodziach, żeby znaleźć frajera. Acha, zauważylem, że producent nie jest dostępny pod dotychczasową stroną internetową http://www.sportyacht.com.pl, czyżby sie już zawinął albo zmienił nazwę…

  5. do Radka napisał(a):

    Kolego Radku. Nie wiem o jakiej patologii piszesz. Wystarczy wejść na youtoube i zobaczyć jak się zachowuje łódź style 410 przy silniku 9.9: https://www.youtube.com/watch?v=bWLfJh1ns5k – Jak i przy silniku 25 KM: http://www.youtube.com/watch?v=_GWkwxa1SRg – Jest też sporo filmów z Malibu 360. Nie wiem jaka trauma Cie dotknęła, do przeżyłeś i czym się chcesz podzielić. Wiem jedno, piszesz głupoty i nie wiem czy to jest powodowane. Używam łódź Style 410 z 2008 roku i wiem, że jest bardzo solidnie wykonana. Faktycznie jest problem z tymi nowszymi. Problem polega w jakości wykonania.

  6. Andrzej napisał(a):

    Mocno zastanawiam się nad zakupem Cruizera 525. Oczywiście używany.Nigdzie nie znalazłem na jej temat opinii.Po przeczytaniu wyższych komentarzy( chociaż innych modeli}mam wielki orzech do zgryzienia.Może ktoś mi POMOŻE -będę wdzięczny Andrzej

Zostaw komentarz


6 + = piętnaście


  • Największa baza jachtów żaglowych, pełne specyfikacje i opisy. Zdjęcia i filmy łodzi żaglowych. Jachty żaglowe morskie i śródlądowe wykorzystywane przez firmy czarterowe oraz prywatnych armatorów. Opinie użytkowników. Dołącz do nas!
  • Pełna baza silników zaburtowych Evinrude. Porównaj Silniki Evinrude - parametry techniczne, poznaj opinie użytkowników
  • Katalog silników zaburtowych. Zdjęcia, opinie użytkowników. Silniki zaburtowe : Honda, Yamaha, Evinrude. Porównaj dane techniczne - wybierz najlepszy silnik dla swojej łodzi